piątek, 5 kwietnia 2013

Działka taka piękna


Patrzcie i podziwiajcie! Przed wami oto moje dzieło! Pierwszy i zarazem nie ostatni projekt działki, prawdziwej działki…. MOJA DZIAŁKA TAKA PIĘKNA. 

  


Jak na pierwszy raz, jak na kompletnie zielonego, co do projektowania.. daje sobie 3/10. A co trzeba jakoś zacząć nie? Program, którym się bawię, zwie się Garden Composer. Wersja jakaś średniowieczna bodaj 2003. Ale chodzi płynnie i można na tym spokojnie zacząć swoją przygodę z projektowaniem.
Program jak program, obecnie lepszego chyba w zasięgu ręki nie widziałem, więc działam na tym. Pewnie są jeszcze inne, ale jakoś na razie nie przypadły mi do gustu. Może jakiś polecicie mi? Ewentualnie skąd zdobyć nowszą wersje tego. Co do samego programu to obecnie pracuje mi się na nim dobrze, opcji jeszcze wszystkich nie poznałem-pewnie samouczek pójdzie w ruch. Ma dużo opcji, można praktycznie każdy miesiąc ustawić, porę dnia itp. Baza roślin też niczego sobie. 
Dobra to na tyle o programie, teraz pokażę wam co tam wyczarowałem…

Na sam początek przedstawiam wam plan ogólny działki, oczywiście niedokończony:

 I to co udało mi się zrobić:
(tak wiem dach inny kolor, ale nie umie jeszcze tego zmienić)



Podsumowując, chyba chce iść w tym kierunku i projektować ogrody, na razie idzie mi to kiepsko, ale się uczę. Ten obecny projekt albo zacznę od nowa albo ulepszę, tak by chociaż przypominało moją działkę. Program mogę polecić, w końcu jest jednym(chyba) z najpopularniejszych. Ma duża bazę roślin, przedmiotów i innych dupereli.

Pozdrawiam a.
PS. Macie może jakieś porady dla początkującego projektanta?

2 komentarze:

  1. Hmm no miał być jeszcze ten kocyk na którym zawsze leżymy :P Poza tym elegancko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie rozplanowana zieleń i duży trawnik - podoba się:D

    OdpowiedzUsuń