czwartek, 13 marca 2014

Wreszcie! Jestem! Powróciłem!

Zielone Pasje wróciły! jupi! kto się cieszy? 


Pewnie tylko ja :)

Z nowym sezonem, z wiosną na którą czekam, z ciepłem, postanowiłem reaktywować Zielone Pasje. Witam wszystkim moich nowych jak i starszych czytelników! Starał się będę chociaż raz w tygodniu dodawać notkę na bloga. Mam nadzieję, że to wszystko jakoś odżyje. Postaram się również częściej aktualizować fanpage.

Na start w nowy rok, prezentuję wam małą fotorelację z Zielonego balkonu, dziś ciut mniejszego ale mam nadzieję, że zielonego w przyszłości.



O i jest rodzynek! dzwoneczek :)






Jak widać w tym roku bardzo ale to bardzo zielono będzie, królują głównie sałaty i szczypiorek. Zrezygnowałem z pomidorów, lubczyku i innych mniej ważnych roślinek, które radość dopiero mi dały jak zjechałem do domu. A ja jako jestem człowiekiem mało cierpliwym, postawiłem na coś co szybko rośnie, mam nadzieję, że plony w tym roku będą równie udane co w tamtym(rukola była eksploatowana do granic możliwości). Chciałem znów w jakąś egzotykę iść, niestety obecnie fundusze na to nie pozwalają(marzy mi się biała truskawka) A u was jak tam w tym roku?

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. No ciekaw jestem jak ta roszponka będzie rosła u Ciebie... u mnie w zeszłym roku było kiepsko, porosły jakieś wypierdki... dopiero teraz po zimie zaczyna nabierać kształtów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekaw, na dzień dzisiejszy wypuściły ładnie(jutro zdjęcia wrzucę) i zobaczymy jak dalej będą rosły :)

      Usuń
  2. Miło Cię widzieć po mega długiej przerwie! Liczyłam, że powrócisz:) Też powoli szykuję się do wiosny :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) mój cel to: być bardziej aktywnym! :) Pozdrawiam!!

      Usuń