wtorek, 26 marca 2013

Początek na zielono



            Który to już raz atakuję blogowanie? no powiedzcie mi. Moich poprzednich tysiąc pińcet blogów to same niewypały...albo po prostu lenistwo. Może teraz? co mi szkodzi.   
           
            Dobra do rzeczy, moim nowym projektem są zielone pasje. Blog jak sama nazwa wskazuje będzie typowo "kwiatkowy". Będę tu zamieszczał(mam nadzieje) jakieś przydatne informacje związane z ogrodem, ogrodnictwem, hodowlą parapetowo-balkonową roślinek oraz co nieco o yerba mate i również mojej pasji czyli domowej produkcji różnych trunków.


            Żeby nie być goło słownym poniżej prezentuje wam moją mini hodowlę studencką:

   

A w doniczkach znajdują się kolejno od dołu: lubczyk, pomidor radana - koktajlowy, bazylia, znów pomidor i rukola. Natomiast w tych... roślinki że tak powiem egzotyczne, które są moim eksperymentem.

   
Jak widać cytryna już wybiła:


Reszty żeby nie zapeszać na razie nie skomentuję.
Pozdrawiam
ps. zapraszam również na bloga mojej dziewczyny: Fioletowe Pasje

2 komentarze:

  1. Hej! Weszłam z ciekawości żeby zobaczyć co uprawiasz :) Bardzo jestem ciekawa jak sadzić i uprawiać rukolę. Bardzo bym chciała, żeby post na ten temat kiedyś pojawił się na Twoim blogu :)

    Blogowanie wymaga pewnego samozaparcia. Może wcześniejsze tematy Cię nie wciągały? Zielone Pasje zapowiadają się obiecująco :)

    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kiedyś taki post się pojawi na moim blogu :)
      Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania :)

      Usuń