piątek, 4 marca 2016

Czołem!


Z.P. powracają! 

Na wstępie chciałbym przywitać starych i nowych czytelników, niezła gromadka! Zielone Pasje wracają ze zdwojoną siła! z nowymi pomysłami, z nowymi roślinkami. Oby wszystkie super rosły. Dawno mnie tu nie było, ale jestem! Z nowym rokiem postanowiłem odkurzyć mojego bloga i zacząć działać. Przede wszystkim będziemy śledzić postępy w moim królestwie balkonowym. Znajdzie się też miejsce dla różnego rodzaju poradników. Ale dosyć o tym. Zaczynamy!



W tym roku postanowiłem posiać rzodkiewkę(różne odmiany), miętę, rukolę, szpinak i maciejkę. Z czasem pojawi się truskawka albo poziomka.

Sytuacja wyglądała tak:



A teraz wygląda tak:






A na koniec kaktus, który już tu gdzieś się kiedyś przewiał no i cytryna.


Pozdrawiam A.C.

1 komentarz:

  1. Witaj na pokładzie:-) Ciekawa jestem Twojego balkonowego krolestwa :-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń